Julegavetips fra Glossybox

Sponset

Her kommer enda et julegavetips på bloggen! Nå nærmer vi jo oss julemåneden dere, og jeg kjenner jeg virkelig gleder meg til den aller fineste vintermåneden. Jeg har jo nå mottatt Glossybox en god stund, og kom til å tenke på for en fin og annerledes julegave det hadde vært. Eller riktig nok var det en veninne av meg som lurte på om jeg ville anbefale å gi et abbonement i julegave til søsteren sin, og det vil jeg! Tror mange hadde elsket å fått noe slikt i julegave. Nye spennende produkter hver måned. Jeg elsker at de fleste av produktene du får kommer i små flasker slik at jeg får testet dem ut, gått tom også bestemme meg for om det er et produkt jeg trenger videre. Det hadde vært litt mer sørgelig om man hadde kjøpt ett produkt til dobbelt av prisen av abbonementet for å så ikke like det. Så veldig greit å teste ut på forhånd. Det er en av grunnen til at jeg er glad i Glossybox, og tror det hadde vært en super julegave til et familiemedlem eller en venninne!

Glossybox abbonementet kan dere lese om her.

Ellers er jeg i full sving med redigering av Q&A-videoen, så den skal være oppe hvert øyeblikk. Dvs i løpet av uken 🙂 Ha en finfin kveld! Siste kveld før helg you guys. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg