Sengeliggende og kino

Processed with VSCO with f1 preset

Du vet når du kan kjenne forkjølelsen snike seg innpå deg i sånn en uke, så plutselig smeller det. Jepp, det skjedde. Og det skjedde jo selvfølgelig da jeg hadde eksamen. Eeendelig ferdig med privatisteksamen i markedsføring og ledelse 2! På torsdag befant jeg meg i verdens største lokale med hvertfall over 100 andre som tok privatisteksamen. Og jeg måtte være den ene jævelen som ble akuttforkjølet og nøs og snufset som en gris i fem timer straight. Fy så deilig det var å gå ut av det lokale og endelig slippe å ha det faget hengende over meg til en hver tid. Nå har jeg ett fag mindre på skolen, og masse deilige fritimer jeg kan chille i med god samvittighet. Jeg kom meg gjennom et års pensum med markedsføring på noen måneder, og jeg ble faktisk ganske fornøyd med meg selv til slutt, selvom prokrastineringen førte til at halve pensum ble lest på èn uke. 

Processed with VSCO with f1 preset

På fredag lå jeg strykeflat i sengen etter skolen med noe som kjentes ut som feber, men sikkert bare var en kraftig forkjølelse som tappet meg for krefter. I går følte jeg meg mye bedre og var på kino og så Kongens Nei. En film jeg har planlagt å se i flere uker, og endelig fikk sett. Jeg likte filmen veldig godt og ble nesten litt patriotisk og stolt over å være norsk der jeg satt i kinosalen. Både fordi det var en nydelig laget, norsk film, og pga Norges historie og kongens demokratiske og faste prinsipper. Veldig spennende også. Anbefales!

Processed with VSCO with f1 preset
Kjole-t-skjorte fra Shein (sponset)

I dag skal jeg faktisk tappe lommeboken igjen for å gå på kino igjen, og se J.K Rowlings’ Fantastic Beasts and Where to Find Them. Harry Potter var sånn 86% av barndommen min, så jeg håper virkelig den er bra! Vi blir i hvertfall en stor gjeng som skal, og jeg er skikkelig pumped. Noen som har sett den, isåfall hva syns dere?

5 kommentarer
    1. Hei!
      Lurte på hvorfor du valgte å ta markedsføring 2 som privatist? Var det utfordrende?
      God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg