Elsker jo skole (og dagens antrekk)

Det går skikkelig bra for tiden. Så bra at jeg nesten er redd for at det skal komme noe og ødelegge lykken min, nå som jeg endelig har klart å komme meg ut av min tidligere funk. Skolen går strålende og jeg gleder meg til hver skoledag. Helt ærlig har jeg sjeldent den negative opplevelsen med skole det snakkes så mye om. At skolen bare er noe drit alle må gjennom for å få en jobb og sikker fremtid. Jeg ser på skolen som et læringssted, diskusjonssted og tenkested hvor jeg har mottatt såå mye nyttig kunnskap jeg elsker å ha og bruke. Jeg noterer som en gal i skoletimene. Mest for min egen del egentlig. Fordi jeg vil huske det læreren sier, og jeg syns genuint det er interessant. Har sikkert litt å gjøre med fagene jeg har nå sisteåret.

Også er det det sosiale da. Ja, skolen er faktisk nesten høydepunktet i dagen for tiden. Og jeg har jo to fag mindre enn de fleste andre, ettersom jeg ikke har matte, og tar markedsføring 2 som privatist. (Skal nevnes at privatist er grisetungt og jeg sovner hver medietime) Så jeg syns nesten jeg er for lite på skolen, og lurer på hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem. Men så kommer kvelden og jeg har ikke fått tid til å gjøre halvparten av det jeg skulle gjort. Jeg trener hver dag, er full i blogginspirasjon, skolearbeid, dokumentar-titting og boklesing.

Jeg tror jeg hadde veldig godt av helgen som nettop var. Jeg tok meg for første gang (siden kygo-konserten) fri fra jobb lørdag kveld/natt. Den jobben har virkelig vært en stor grunn til at jeg har følt meg så nedfor. Å stå rett opp og ned i flere timer hver lørdagskveld og se alle vennene dine kose seg mens du er edru og har rygg- og hodesmerter. Og ikke minst alle idiotene jeg må deale med… Nei, en frihelg gjorde godt. Jeg var faktisk ute og drakk to dager på rad. Mye. Men ikke for mye. Men såpass at jeg ble sittende med to kompiser til halv fire lørdagsnatt og filosofere om eksistensialisme, erkjennelse og spiritualitet. Det var befriende, og matet sjelen min med så mye energi at det preger humøret mitt fortsatt.


Caps // H&M
Skjerf // Bikbok
Kåpe // Romwe (sponset)
Genser // Junkyard (sponset)
Klokke // Komono
Bukse // Junkyard
Nike Sko // Junkyard

5 kommentarer
    1. Å lese dette gjorde meg glad! Elsker å lese om livets opp- og nedturer. Husk at du er en fantastisk reflektert og herlig jente <3 Ønsker deg en fin kveld videre!

    2. Heihei! Lurte på hvor du har fått kjøpt NASA t-skjorten din? 😀 Hilsen Rikke

    3. Hei! Jeg skal også ta markedsføring 2 som privatist. Hvordan forbereder du deg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg