Håret mitt er tilbake!

Ååh, så fantastisk det er med extensions og langt hår igjen. I det siste hadde jeg virkelig begynt å savne det lange håret og gledet meg skikkelig til å feste det på igjen. Føler meg såå fin og komplett med langt hår. Det er jo ikke så lenge siden jeg var på Bjuti og tok minicolor på håret, men jeg ville ha det hakke mørkere, og lengre så klart. Så da tok vi og farget det igjen med enda en minicolor i samme slengen. 

Som dere vet er extensionesene mine fra Hairtalk og sponset av Ruhs, og jeg skriver rett og slett det jeg skrev forrige gang; Tape extensions kan virkelig være en invistering for mange år om du er flink å ta vare på dem! De kan nemlig tas av, og festes på på nytt hos frisøren din, etter hvert som håret ditt vokser. Det er normalt å bytte etter 3-4 måneder. Festene er lette og små, og man kan både flette, ta opp i hestehale, dusje og alt mulig med dem. I tillegg former på en måte etter ditt eget hår slik at om du har litt fall, vil også de få det.

Jeg har vært og er suuuper fornøyd med hele hairtalk og extensions-opplevelsen. Og ikke minst behandlingen jeg får på Bjuti Hårstudio. Byens fineste frisør, og uten tvil min favorittsalong jeg har vært på noen gang. Atmosfæren, jentene og ikke minst min faste frisør Stine som aldri skuffer, og får meg til å føle meg strålende hver gang jeg forlater salongen. I går var ingen unntak! Look at that shine.

Bjuti Hårstudio finner dere i Lars Hillesgate 29, som ligger rett ved bystasjonen i Bergen. Om dere også har lyst å friske opp eller forandre håret deres, finner dere hjemmesiden til byens beste frisør rett her.

11 kommentarer
    1. Tenker det var en herlig følelse. Det er så godt å føle seg bra! 🙂 Du var veldig fin med exstension! Det så så naturlig ut også.
      – Har linket bloggen din i en linkerunde:)!

    2. Hei Leandra, vil veldig gjerne gjøre dette selv på Bjuti, hvor mye koster det for å at de fester hairextensione? Er det evt en timespris? 🙂
      Hadde vært hyggelig med svar siden jeg ikke finner dette på nettet.
      Hvor mange cm bestilte du? 😉

    3. har du brukt 10.000 kroner på hår??? Ærlig talt, jeg trodde du var bedre enn det.. Du som skryter så mye av at du ikke skal være overfladisk lenger, også går du å fester hår liksom. Blir for dumt når du selv har klippet håret ditt, for å så syte til verden om det. Sorry ass..

    4. 10.000?!?!: jeg ble tilbudt og få det sponset, og selvom jeg er glad i temaer som er dype og ikke-overfladiske, er jeg, som mange andre også glad i å pynte meg og føle meg bra, så da takket jeg ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg