Jeg er tilbake i morgen

Beklager fraværet mitt. Jeg har ikke klart å blogge ordentlig enda før jeg i det hele tatt har nevnt det, og vist at jeg bryr meg. De to siste dagene har vært mildt sagt vært veldig tøffe. Uten tvil de vanskeligste på lenge. Vet ikke hvordan jeg kan skrive det på greiest mulig måte en gang, men det har vært veldig masse tårer på meg og min lillebror da vi, og store deler av vennekretsen vår mistet en venn i en ulykke på mandag. Det hadde føltes så feil og rart å blogge vanlig med den surrealistiske skyggen hengende over oss her i nærområdet. Livet går merkelig nok videre likevel. Jeg gjør mitt beste for å komme ut av den sinte, irritable og håpløse tankegangen som har styrt meg den siste tiden, la de såre og opphovnede øynene hvile, og heller gjøre det jeg kan for å spre varme til de rundt meg. Man får liksom et litt nytt syn på livet når slike ting som ikke skal skje, skjer. Og det føles så skremmende å snakke om det, for det er på en måte litt tabu? Men jeg måtte uansett adressere det, og gi de aller varmeste tanker og medfølelse til de som jeg vet har det uendelig mye vanskeligere enn meg i denne situasjonen, uansett hvor lite det betyr. Vær så snill. Pass så inderlig godt på vennene deres at dere er irriterende.

Processed with VSCO with k3 preset

I morgen kommer et normalt blogginnlegg. 

13 kommentarer
    1. Ta den tiden du trenger, Leandra! Vet hvor vanskelig det er å miste noen man er så glad i og hvor mange tanker som går rundt i hodet som gjør at visse ting blir vanskeligere. Mistet dramatisk en kompis i sommer, og skjønner deg veldig godt. God bedring, ønsker deg og dine alt godt <3

    2. Det er sånt som ikke skal skje. Ta den tiden du trenger før du kommer tilbake. Det er en vond tid for dere alle, og jeg håper dere tar godt vare på hverandre i denne tiden. Sender varme tanker til familien, og til alle som var i livet til Lasse. Kondolerer så mye😞💓

    3. Kondolerer så mye, Leandra, så ufattelig trist når slike ting skjer. Ta den tiden du trenger, det er helt forståelig at visse ting ikke kan prioriteres når slike situasjoner oppstår. Masse varme tanker fra meg.

    4. oj huff! Kondolerer <3 Forstår godt at det er merkelig å skrive et vanlig blogginnlegg med en slik hendelse...

    5. Kan tenke meg hvordan du har det. Onkelen min omkom i en motosykkelulykke tidlig i år. Det er så fjernt og ufattelig. Man vil ikke tro på det. Man blir lammet. Ingenting er passende å sysle med når noen har gått bort. Man føler seg egoistisk om man tenker på andre ting. Man ender opp med å bare sitte og føle. Føle smerten. Føle ingenting <3 Kondolerer så mye

    6. Så trist å høre. Ta den tiden du trenger, bruk tid sammen med de du er glad i, snakk om det og føl på det å være nær hverandre i en vanskelig situasjon. Sender dere alle en stor klem og mange varme tanker. Prøv å ikke la smerten viske ut de gode minnene <3

    7. Kondolerer, ta deg tiden du trenger! Da jeg var gikk i 10.klasse gikk en i 8.klasse på skolen bort, mange av vennene mine kjente personen og sørget.. så trist når noen så unge rammes!

    8. “That’s the thing about pain. It demands to be felt.” (Fra filmen “The fault in our stars”. Så sant…)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg