Lange negler for høsten

Sponset behandling

Rett etter skolen i dag, dro jeg for første gang på flere år for å forlenge neglene mine og ta en ordentlig manikyr. Jeg har noen veninner som har anbefalt Andriana fra Bergen Luxy Nails til meg, og da jeg fant ut av at jeg bokstavelig talt kunne se huset hennes fra mitt hus, tenkte jeg hvorfor ikke! Jeg hadde noen stygge neglegelè-rester fra en halvveis manikyr i Spania uten forlengelse. Så hun fjernet den og freshet de opp helt fra bunnen av. Å bestemme seg for farge var intenst, men jeg valgte til slutt denne lillabrune høstfargen, og formen er ballerina!

Jeg syns Andriana var flink og nøye, og samtidig veldig skjønn og lett å prate med Akkurat sånn det skal være! Så om det er noen i bergensområdet som har lyst på et nytt sett med freshe negler til bare 500kr av en hyggelig jente, så finner dere hjemmsiden hennes med mer informasjon her. Jeg og veninnene mine anbefaler hun på det varmeste! 

13 kommentarer

Siste innlegg