Fineste kjolen

God morgen dag, alle! Jeg ligger fortsatt i sengen, ser dokumentarer og blogger litt.Tror jeg må komme meg opp snart da, selvom jeg ikke liker tanken på det. Kanskje kommer jeg meg på trening også, vi får se. I dag er i hvertfall planen og møte en veninne senere og lage noe digg mat vi ser vhar sett video av på facebook, som egt har vært livet mitt i det siste. Hvis dere følger meg på snapchat vet dere hva jeg mener. Tror 90% av det jeg legger ut er minioppskrifter og mat/smoothies jeg lager med venner. Tenker og legge ut en vill smothieoppskrift snart 😉

I kveld skal jeg på jobb, på Downstairs, så kom innom! Selve jobben er grei, men guuud de arbeidstidene er verst. 23-02 hver lørdagskveld. Pluss at bussen går ikke før en time etter jeg er ferdig, så får aldri lagt meg før halv fire på lørdager, og da er jeg knuust når jeg kommer hjem, menmen, nå har jeg jo lappen, så skal se om jeg kan låne meg en bil i dag.

Uansett, jeg ville vise dere denne nyydelige kjolen jeg mottok i posten for noen dager siden, sammen med litt andre greier jeg skal vise snart! Hva syns dere?


Sponset
Kjole fra Romwe her

11 kommentarer

Siste innlegg