Happiness Boutique

I dag vil jeg tipse dere om en nettbutikk som selger alt dere kan tenke dere av smykker og tilbehør. HappinessBoutique.com! Utvalget deres er så bra, dere. De har alt fra chokers, ringer, øredobber og armbånd. Og jeg tror seriøst ikke jeg fant noe der inne, jeg ikke ville hatt. Da Happiness Boutique kontaktet meg og ville tilby meg noe fra siden deres, ble jeg helt overveldet og brukte sikkert en time på å bare scrolle gjennom nettbutikken og finne ut hva jeg skulle ta. Jeg gikk for noe enkelt, men også veldig søtt og pent. Dette rosegullsmykke med en perle og en stjerne. Har blitt skikkelig glad i rosegull i det siste, og tror denne kommer til å passe fint til masse! Anbefaler dere å titte innom nettbutikken deres 🙂 Linken står i navnet.

Pent eller hva?

Balto er fortsatt veldig glad i å fotobombe når jeg skal ta bilder til bloggen, så måtte nesten knipse litt bilder av han også, så han ble fornøyd. Håper dere forstår.

Trøtte pusen.

Håper dere har en suuper fredag, alle sammen. God helg! <3

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg