Et must når jeg trener

Jeg hadde jo som mål å komme tilbake til treningsrutinene i september, men endte jo da opp med litt halsbetennelse og forkjølelse først. Nå begynner det endelig å gå over, og jeg har komt i gang igjen. Jeg har ikke noen faste dager eller treningsplaner jeg følger. Så lenge jeg får trent hele kroppen på forskjellige måter og holder meg aktiv i hverdagen, er jeg fornøyd. Om jeg ikke får det, blir jeg som nevnt tidligere ekstremt rastløs, føler ubehag i alle ledd og sovner ikke like lett som om jeg hadde gjort, hvis jeg hadde trent. Jeg har perioder hvor jeg ligger på latsiden, men det er alltid disse negative følelsene som får meg tilbake på treningssenteret igjen. Og det er like deilig som vanskelig å få unnagjort den første treningsøkten hver gang. 

Denne helgen har jeg vært med på en del gruppetimer. Jeg vært på både zumba, basic step, basic styrke og yoga. Favoritten min på Nr1Fitness er egentlig basic step og styrke rett etter hverandre. Da får jeg trent uutholdenhet, fått opp forbrenningen og i tillegg trent alle muskelgruppene i kroppen. Da føler jeg meg dønn fantastisk resten av dagen og dagen etter. 

Er det noen andre som har det problemet at når de blir varm, elsker babyhårene å krølle seg rundt til alle kanter? I det siste har jeg blitt helt avhengi av dette hårbåndet fra Ivybands, og jeg bruker det hele tiden utenom trening også. Det som er så digg med den, er at den har en overflate som ikke sklir på håret. Den sitter bom fast der du plasserer den uansett om du har løst hår, fletter, hestehale eller dutt. Den er en lifesaver. Jeg fikk min sponset hos frisørsalongen min Bjuti Hårstudio, men Ivybands har også egen hjemmeside her. Jeg glemte å ta den med forrige treningstime, og da innså jeg virkelig hvor avhengig jeg var av den. Man vil liksom bare ha alt håret unna det klamme ansiktet. De har Ivybands i flere farger og fasonger, og jeg kunne gjerne tenkt meg et par ekstra!

5 kommentarer
    1. Så smart med et sånt et! det skulle jeg hatt altså ^^
      Og blir selv veldig rastløs om jeg ikke får trent på en stund. Må ha et visst antall treningsøkter i uken (:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg