Try on haul (Shein & Romwe) + 60% rabattkode!

God morgen! Søndag, og ny video! Jeg hadde så mye nytt jeg ville vise dere fra to av mine to favoritt nettbutikker, så jeg samlet det like gjerne i en video hvor jeg snakker kort om hvert plagg og viser hvordan det ser ut på. Også har jeg en liten gladnyhet til dere! Romwe.com har nå en kode dere kan bruke på hvilket som helst plagg på siden, og få 60% avslag, hvis dere bruker koden RW-leaduvet60. Koden gjelder ut måneden, så go crazy! Uansett, håper dere liker videoen og har en super fin dag videre. Vi snakkes!

Off the shoulder topp fra Shein her
Choker sun pendant fra Shein her
Ear studs fra Romwe her
Rosa kåpe fra Shein her
Hårbånd fra Shein her
Svart kjole fra Romwe her
Suede kjole fra Romwe her
Hvit kjole fra Romwe her

18 kommentarer

Siste innlegg