(en god gammeldags) dagens innkjøp

Okei, husker dere den tiden “dagens innkjøp” var den mest brukte overskriften i bloggverden? Begynner å bli en del år siden det… Good times. I dag bringer jeg det i hvertfall tilbake! Jeg ventet med en veninne på senteret på at bussen hennes skulle komme, og da ble det litt titting i butikker. Det viste seg at jeg “trengte” mye mer enn jeg var klar over. Er lenge siden jeg har gått ut og faktisk kjøpt meg noe nytt til meg selv når jeg tenker over det. Har egentlig vært ganske god å spare i det siste, så da ga jeg meg selv en liten belønning I guess.

Det ble litt beauty produkter, og litt pynt til rommet. Jeg har litt mer rompynt på vei til posten min, som jeg gleder meg til å vise dere. Vil ha litt mer stemning på rommet mitt. Det er så åpent og hvitt nå. Jeg har oppdaget at jeg er veldig glad i å ha planter. Som helst varer en stund da… Veldig glad kaktusen og avokadoplanten min. De dør aldri <3 Jeg tror greien er at å ha noe grønt på rommet, virkelig gjør noe for meg. Det blir så frisk og fin atmosfære. Mer avslappende. Så derfor kjøpte jeg meg et grønt telys til å matche. Og mer grønt skal det bli <3

Sterainlys, glasskopp og sugerør fra kremmerhuset
Øredobber og ring fra Gina Tricot
Anastasia Brow Wiz fra Kicks
Nyx Matte Lip Cream i fargen Abu Dhabi og Nyx Butter Gloss i fargen Praline


Helt siden jeg tok flere hull i ørene, har jeg fått skikkelig dilla på øredobber. Vil helst ha tusen stk og bytte dem hver uke. Fant denne pakken med sinnsykt mange fine på. Da ble jeg glad kan du tro.


Jeg har brukt Mac sin øyenbrynspensel i godt over et år nå, men da jeg fikk prøve Anastasia sin av søsteren min, falt jeg pladask. Såå lett å jobbe med og man får akkurat det resultatet man vil på sånn 20sek. I tillegg er denne ikke testet på dyr og er cruelty free i motsetning til Mac sin. Så det gjorde meg veldig glaad!


Eneste ringen av denne typen som var igjen, og i min størrelse, til 19kr. Da visste jeg at dette var min dag.


Alle bloggere må ha et sånt glass, såee…

Hva var dine siste innkjøp?

14 kommentarer

Siste innlegg