Verdens beste banan- og havrepannekaker

Jeg har endelig funnet den perfekte oppskriften på de aller beste og sunneste bananpannekakene. Jeg søkte mye rundt på nettet etter en oppskrift jeg syns så god ut, og har prøvd en del forskjellige. Men jeg syns min egen versjon var lettest og best! De blir så søt og god at jeg lett spiser dem alene, og jeg tror dette kommer til å redde mange matpakker de kommende ukene på skolebenken. Hadde dem med meg i går, og de ble godkjent av både meg selv og venner.

Du trenger bare tre ingredienser, og det tar ikke mer en 10min å lage heller, så det er verdt å prøve ut! Lenge siden jeg har hatt mattips på bloggen her nå, men det er fordi jeg i all hemmelighet egentlig suger på kjøkkenet, og å få maten til å se fin ut. Jeg prøver jo så godt jeg kan, hahah, og denne oppskriften syns jeg ble god nok til å dele. Så værsågod!

Du trenger:
En banan
Et egg
1dl havregryn.

Fremgangsmåte:
Kjør alt i en blender, og stek på lav varme et par minutter på hver side.

Dette gir seks små lapper. Ta på det pålegget du liker best. Her har jeg brukt oppskåret banan, blåbær og kesam. Har du lest en lettere oppskrift eller?

Fortell hva du syns hvis du prøver dem!

13 kommentarer

Siste innlegg