Min første jobb!

I kveld skal jeg på jobb! Jepp, jeg har fått meg min første seriøse jobb noensinne. Jeg står i døren på Downstairs, tar imot inngangspenger og gir folk stempel. Dette blir i utgangspunktet hver lørdag fra 23 til 02 og etterhvert 22 til 02. Det er ikke mange arbeidstimer, men det er egentlig litt deilig. Timene går uansett fort, og det er morsomt å møte på kjentfolk og observere fulle folk på dansegulvet. Også er det koselig å sitte seg ned å ta en øl med noen venner etter jobb og. Jeg hadde min første arbeidsdag forrige lørdag og det gikk i hvertfall veldig bra, sett bort i fra at jeg faen ikke klarer å telle penger i kassen før og etter jobb. Meg og tall har aldri vært noe særlig gode venner. Heldigvis er pappa sjefen min så han kan rette opp i feilene mine uten at jeg trenger å skamme meg altfor mye. Menmen, kom gjerne innom i kveld og hils <33

Anyway, ta en titt på denne genseren fra himmelen. Det skal jo liksom fortsatt være sommer, men da jeg fikk denne i posten for noen dager siden tok jeg den rett på meg og satt meg ned foran kamraet med fett hår og ingen sminke bare for å ta bilde av den til dere. Deiligere genser har jeg søren ikke hatt på meg før. Så den blir nok overbrukt frem mot vinteren kan jeg tenke meg.


Genser fra Shein her (sponset)

26 kommentarer

Siste innlegg