Antrekk til en av evig 18-årsdager

Topp fra Shein
Bukse fra Topshop
Sko fra Shein her (sponset)
Smykke topshop
Klokke fra marc Jacobs

Hey, girls. Denne måneden er spekket med 18 årsdager av en eller annen grunn, og med dette antrekket fikk jeg èn unnagjort. På onsdag var det en klasseveninne sin tur til å bli myndig. Og bursdagen var fyllt med gode mennesker og god mat. Bilder og videoer av sånne hendelser ser dere på VSCO (Leandravalencia) og snapchat (Leandra86) Nå har jeg hele fem 18-årsdager igjen denne måneden… Ellers i august blir det Kygo-konsert, så jeg har myye å se frem til før skolen må tas på alvor igjen. Siste året, og det føles såå deilig men samtidig litt bittersweet å si det. Anyway, håper dere likte antrekket. Jeg er i hvertfall helt forelsket i buksen og de lange beina den gir meg <3 Stor favoritt i klesskapet atm.

Også må jeg si at jeg virkelig satt pris på alle tilbakemeldingene i 2am thoughts-innlegget mitt. Jeg forventet nesten at noen kom til misforstår når jeg sa at jeg forstod mennesker som gjør vonde ting. Jeg mener selvfølgelig ikke at vi skal tolerere det, og det er klart det må bli gjort noe med dem. Jeg mener heller at de vonde handlingene deres er et resultat av de vonde tingene som har skjedd dem tidligere i livet, og at det er naturlig for menneskehjernen å reagere på slike måter dessverre. Til alle dere som forstod, tuusen takk for fine innspill og fine ord. 

17 kommentarer

Siste innlegg