De vakreste vippene

Hei, dere! Da har jeg vært innom salongen til Maylinn igjen og fått et nytt sett med vipper. Denne gangen var det virkelig lenge siden jeg hadde hatt vipper sist, og denne gangen ble jeg også så fornøyd som jeg aldri har vært før! Jeg har pleid å bytte litt mellom å ha 3D vipper og vanlige i 13mm, men har lengtet etter noe midt i mellom. Det jeg gjorde da var rett og slett å ta 3D vipper en mm kortere, altså 12mm, og ble suuper fornøyd med resultatet. Dette kommer jeg definitivt til å ta fremover!

Jeg er jo ikke så blessed med lange naturlige vipper, så jeg merker så utrolig stor forskjell når jeg får dem på. Positiv forskjell altså. Nei, jeg er rett og slett veldig 100% fornøyd, og anbefaler Maylinn til alle som bor i Bergen. Flink, skjønn og lett å prate med. Jeg vet også at jeg ikke er den eneste som er veldig fornøyd med henne! Har flere veninner som tar hos henne, og resultatet blir like nydelig på dem. Her ser dere hvordan de ble på meg 🙂

Maylinn sin hjemmeside med info finner dere her. Hun er også lett å kontakte i chatten der, om dere skulle ha noen spørsmål 🙂 Ha en nydelig torsdag, dere!

15 kommentarer

Siste innlegg