Glossybox august

1. Sanex Deoroll  Dermo 7in1 Protection
Denne falt i smak med en gang. Jeg er kresen på deodoranter, fordi de fleste lukter så sinnsykt sterkt at de nesten lukter svette. Denne var helt luktfri, og virket som lovet i 48 timer og vel så det. I tillegg klør den ikke i det hele tatt. 10/10.

2. Elisabeth Mott Sherbet Cleanser
Det er produkter som dette som er grunnen til at det er gøy å abbonere på Glossybox. Aldri prøvd noe lignende! Sminken sklir lett av og den føles skånsom og mild mot huden. Ny favoritt.

3. Rodial Smokey eye pen eyeliner, black
Visste ikke at jeg trengte en sånn en gang, men det gjorde jeg visst. Den er perfekt til å tegne den øvre vannlinjen med for å få øyenvippene til å se mer fyldig ut, og den tar seg også veldig bra ut på øyelokket som en svak winged eyeliner.

4. Absolute New York Velvet lip pie
Veldig fin konsistens og god pigmentering, men skulle ønske jeg mottok den i en annen farge. Lyse rosafarger kler ikke min hudtone i det hele tatt, men jeg jeg tenker å velge meg ut en heldig veninne som kan overta den. 

5. Debruyere After Sun Lotion
Denne trenger huden min. Jeg får alltid sinnsykt tørr hud på kroppen når jeg kommer tilbake til Norge etter å ha vært i et varmt land. Det har nok med tempereaturforskjellen og at huden blir litt uttørket av solen. Denne gjorde jobben som fuktighetsgiver til hele kroppen. Very happy.

Så det var min mini-review produktene i denne månedens Glossybox. Alle produktene er linket i navnet, og link til siden hvor dere kan lese mer om Glossybox og eventuelt bestille abbonement finner dere her.
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg