Little taste of warmth

God morgen! Nå ligger jeg i sengen med en purrende kattunge ved siden av meg og har vanskeligheter med å få meg opp nettop på grunn av dette. Planene for i dag er først og fremst å rydde og vaske hele huset. Men det har vært planen hver dag den siste uken slik at jeg kan tjene meg noen lommepenger. Så vi får se om jeg klarer det i dag. Ellers må jeg rekke polet, for en av mine beste venner skal nemlig hoste i kveld, og jeg gleder meg veeeldig til å se mange venner igjen som jeg ikke har sett på lenge. Så det blir bra!

Og jeg bør kanskje nevne at jeg spilte inn svarene på spørsmålsrunden for noen dager siden, men alt som finnes av teknologi går i mot meg, så den klarte jeg ikke å poste. Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Eventuelt lage en ny, eller svare skriftlig. Jesus, vi får se. Har i hvertfall ikke glemt den. En annen ting jeg ikke glemmer er syden og varmen, så her er noen bilder fra det <3 Tatt med mobilen. 

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with k2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Flere bilder fra Spania på VSCO: Leandravalencia og Carolineborgen

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg