Summer make over


Bikini fra Women’s Secret
Birkenstock fra Junkyard her (sponset)
Ray Bans fra Junkyard her

For et par dager siden var vi inni Benidorm, hvor jeg spontant tok meg en liten make-over. Først tok jeg to nye hull i hvert øre på et Farmacia, så tok jeg enda et hull i høyre øre på en tattoo shop. Syns ikke selve blinget var så veldig fint men jeg kan bytte dem ut om to uker. Til slutt hoppet jeg inn i et trangt lite smug og fikk fletter hos en dame som var dødskjapp og flink for 500kr. Sinnsykt deilig med en liten oppfriskning på utseende-fronten. Og ikke minst fantastisk å slippe å gjøre noe med håret sitt en måned. Litt mindre deilig er det at jeg verken kan sove på høyre eller venstre side uten smerter i ørene, spesielt høyre. Så det ble en ufrivillig døgning etterfulgt av en natt med ikke spesielt god søvn dagene etter make-overen. Menmen, det med at man må lide for skjønnheten er evig sant. Er gøy da.

8 kommentarer
    1. kok opp vann og ha i litt grønnsåpe og rens ørene med det så vil hevelsen og irritasjonen gi seg raskt 🙂

    2. Hei! Jeg har søkt litt rundt på nettet for å finne gode svarte bukser som holder lenge i fargen. Bloggen din poppet opp, og jeg leste et innlegg fra 2015 hvor du anbefaler et par fra junkyard. Jeg bare lurte på om du fortsatt er like fornøyd med de, eller om du ville anbefale noen andre? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg