All grey


Sett fra Bershka
Sko fra Junkyard

Hei, alle! I dag kom solen tilbake etter tre dager med regn i Spania, som tydeligvis var første gang på flere måneder. Super kjipt, for nå er søstrene mine komt ned også, og de skal bare være her i syv dager. Men fra i dag av skal det visst bare være strålende sol. I Bergen hører jeg været er helt på trynet, så jeg ber en liten bønn for dere. I dag tilbringte vi hele syv timer på stranden, for å gjøre opp for dagene uten sol. Og jeg har på mirakuløst vis klart å ikke bli solbrent. Yay me. Hvis dere vil få mer innsikt ihverdagen min her nede, kan dere legge til Leandra86 på snapchat hvor jeg prøver å være aktiv. I dag fikk dere blant annet se litt av dagen vår på Terra Mítica, en fornøyelsespark som anbefales til alle som skal feriere i Albir-området. Men nå står taxien utenfor og venter, så jeg må nesten løpe. Ha en super kveld, dere!
 

16 kommentarer

Siste innlegg