In the heat

Hola! Dagene i Albir går strååålende. 20-30 grader, sol, strand, restauranter og Caroline resulterer i god stemning stort sett hele tiden. I morgen kommer begge søstrene mine hit, og flytter i inn i leiligheten som vi bor i. Det er forresten et veldig fint strøk. Bildene over er tatt rundt om i leilighetsområdet som kalles Villa Romantica, hvor vi bor. Kommer flere bilder og outfit i løpet av de kommende dagene!

Gleder meg veldig til mer farge på kroppen. I dag er første dag med soling, og så langt gjør jeg det veldig bra. Bruker over faktor 15, flinke meg. Tror det er første gang jeg gjør i syden? Fikk helt skrekken etter jeg brente av meg hele ansiktet og brystet da jeg sovnet i solen uten solkrem i vinterferien. Har fortsatt dårlig samvittighet for skadene jeg muligens påførte arvestoffet mitt </3 Så husk solkrem folkens! Det er faktisk sinnsykt viktig. Man slipper å flasse, og fargen er mye finere og varer mye lengre. I tillegg slipper de stakkars hudcellene å mutere og utvikle kreftceller/større sjanse for kreft for deg og dine avkom. Hahah, der ble vi plutselig veldig faglig. Verste er at jeg faktisk snakker slik til vanlig. Det var i hverfall dagens preken fra meg. Håper dere nyter sommerferien deres uansett hvor dere er i verden. God natt!

19 kommentarer

Siste innlegg