What I’ve been up to

Hei venner! Long time no see. Siden sist har jeg vært på en aldri så liten hyttetur med tre veninner. Dere har kanskje fått det med dere hvis dere følger meg på snapchat. (Leandra86) En veeldig koselig og morsom hyttetur som nå er etablert som tradisjon de kommende somrene. Vi gjorde alle slags mulige hytteting som å bade, spille kort, plukke bær, gå evig lang tur for å komme oss til butikken, drikke vin og øl og fyre i peisen. Nå har jeg vært hjemme i to dager og gjør meg klar til å flytte på meg enda en gang denne ferien. I morgen drar jeg nemlig til Spania! Der blir jeg i to uker, og tilbringer ferien med pappa, søstrene mine, broren min, Caroline pluss mange venner av pappa med barn på vår alder. Vi blir sinnsykt mange, noe jeg tror blir dødsbra.

Nå må jeg nesten pakke ferdig og få i meg litt mat. Har tilbringt noen timer i frisørsstolen hos Bjuti Hårstudio og tatt av extensionsene mine </3 Litt mixed emotions. Kommer nok til å feste de på så snart som mulig, men skal nyte det lette håret i varmen som jeg møter i morgen. Ha en super lørdagskveld alle fine. Og dønn, tusen millioner takk for fine kommentarer i det siste. Klarer ikke å sette ord på hvor rørt jeg blir og hvor mye jeg setter pris på de nydelige ordene. Blir så glad av tanken på at det finnes så mange gode mennesker der ute, som at på til leser bloggen min. Takk!

8 kommentarer

Siste innlegg