The perfect summer essentials!

// Sponset

Innholdet av denne månedens Glossybox er valgt ut i samarbeid med Tone Damli! Det vil si at hun har designet den sommerinspirerte boxen, og vært med å bestemme hvilke produkter som fikk være med oppi. Jeg må si jeg syns de har gjort en veldig god jobb med Juli-versjonen! Tror faktisk det må være min favoritt Glossybox så langt, hands down. Alle produktene blir perfekt å ta med seg når jeg skal på ferie snart! De passer nemlig utmerket for varme sommerdager. Temaet for boxen er “Summer Glow”, og det kan definitivt disse produktene bidra til!


Fra venstre til høyre:
Icona Milano Waterproof Mascara
Hawaiian Tropic Protection Lotion
Glazel Visage Bronzer
The Ritual of Sakura Foaming Shower Gel
Intim Cooling Balm After Shaving (reduces red spots)
Intim Easy Shave Gel
PGJ Smoothie Stick

Som dere ser, har den produkter til alle sommerens situasjoner. Produkter for perfekt shaving, vannfast maskara til dager ved stranden eller bassenget, solkrem(!!) som jeg skal være kjempeflink å bruke i sommer. Forrige gang klarte jeg å brenne av meg hele ansiktet, og det skal ikke få skje igjen :))) Bronzeren har shimmer og er en varm brunfarge perfekt til panne, kinnben og skuldre. Smoothiesticken har jeg allerede forelsket meg i. Den inneholder fuktighetsgivende og pleiende vitaminer, glir perfekt over leppene og gir en sunn og frisk bringebærfarge. Denne tror jeg blir med meg i vesken over alt i sommer. Alt i alt strålende fornøyd!

Det jeg liker med Glossybox er at det alltid kommer så mange nye produkter jeg ikke kjenner til fra før av, i en relativt liten størrelse. Så da kan jeg sjekke dem ut, uten å faktisk kjøpe dem. Også er det jo alltid spennende å få en pen eske med skjønnhetsprodukter i posten. Blir en liten hverdagsglede. Gleder meg alltid til neste box! Om du syns Glossyox virker interessant, kan du lese om det på Glossybox.no 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg