Three hours at Victoria’s Secret

OM vi koser oss i England? Dere skulle bare visst. Alt har gått på skinner så langt, i hvertfall når det gjelder transport, haha. Vi har vært såå flinke og ikke gått oss vill en eneste gang. Føler oss voksen og flink. Vi har hatt to shoppingdager her, og i går tok jeg med meg kameraet ut for en liten spinn. Dagen vår begynte med (uten å tulle) tre timer på Victoria’s Secret – hvor begge helt seriøst mente vi aldri hadde følt oss så fin som vi gjorde da vi prøvde på undertøy i prøverommene. Jeg kjøpte den nyyydeligste silkenattkjolen, en gjennomsiktig/rosa, lang night gown og en matchende diamant- og blonde-bh. Endte opp med å bruke godt over en tusenlapp der inne, men det regnet jeg egentlig med. Pluss at det er noe jeg unner meg selv som jente en gang i året <33 Ellers har vi spist utroolig mye god mat, og ikke minst desserter her. Livet smiler i Leeds!

7 kommentarer
    1. Jeg ELSKER antrekket ditt! Du er utrolig vakker <3 Ønsker deg en fin helg 🙂

    2. Hvor er det beige skjørtet til venninna de fra? Kjempe fine antrekk begge to!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg