Sommer kick-off og tapaskveld!

Nå kjenner jeg at sommerferien er i gang for fullt! Jeg startet den med et smell i gårkveld da jeg først hadde tapaskveld hos meg før vi senere tok oss en tur på byen. Jeg koste meg veldig masse, med god mat, herlige jenter og mye dansing. Vi var vel 17 jenter, og nesten alle hadde med seg en tapasrett hver. Det er virkelig noe å anbefale å gjøre med veninnene dine! Det ble så mye forskjellig å smake på, og det er få ting jeg liker bedre enn å smake på ny mat. Det ble også et veldig gøyalt vors for oss som dro videre på byn. Passet veldig bra at kompisene våre hadde guttevors også, slik at når vi møtte dem på byn, var alle i god stemning. Tviler på at de hadde like bra vors som oss da ;)) Jeg mener, se på dette! Og her er ikke all maten komt en gang.


Blusen min er fra Romwe her og chocker her (sponset)


Fikk roser av bae

Sofie og jeg varmer opp til byn!

Bestemor passet pusen min i natt, og nå har jeg fått han tilbake etter en av våre første netter fra hverandre. Så nå skal vi ligge å kose, spise tapasrester og vente på at Sofie skal komme å holde oss med selskap. Ha en super søndag, alle sammen!

8 kommentarer

Siste innlegg