7 ting du ikke visste om meg

Nå har jeg gravd dypt og funnet noen fakta om meg jeg tror ganske sikkert mesteparten av dere ikke visste om meg!

Det skumleste jeg vet – Jeg liker å tro at jeg ikke er en lettskremt person, men jeg kvepper noe helt sinnsykt når biler fløyter hvis de kjører forbi meg. Bare spør vennene mine; er på nippet til å grine hver gang. Vet ikke hvorfor. Kanskje jeg er redd for at det skjer en ulykke eller at noen holder på å kjøre meg ned, hahah. Ellers har jeg klaus og trange rom eller sitte fast i noe er mitt verste mareritt. Og det siste som gjør meg oppriktig livredd er å spille zombies på Call of Duty. Kvepper og skriker og griner, men samtidig er det evig gøy.

Blir aldri lei – Favorittfilmene mine noensinne er Pulp Fiction og Interstellar. Mer intelligente filmer er vanskelig å finne altså. Kan se dem igjen og igjen.

Min største flaw – Jeg har veldig vanskelig for å åpne meg eller bli sårbar ovenfor gutter. Tror bare det er noe i meg som sier at jeg må være sterk, kald og selvstendig, slik at det er dem som faller og ikke meg. Tror jeg i underbevisstheten virkelig bare prøver å unngå å bli såret, men det kan ofte ende opp med at motparten blir såret istedenfor, og det er et skikkelig dilemma for meg. I guess balance is key.

Chicks over dicks – Dette er en liten forsettelse på forrige punkt, men det er litt morsomt; for når det kommer til venninner er jeg helt motsatt. Jeg blir så inderlig glad i vennene mine, ønsker dem det beste i verden og stoler på dem med hele hjertet. Så man kan vel si at jeg har gått på en del smeller her, for det er nemlig ikke alle som ønsker det beste tilbake. Mange bruker gjerne hemmeligheter og opplysninger i mot deg for å såre. Og jeg tror ikke det finnes noe jeg blir mer knust og nede av enn det. Tror jeg har grått over en gutt to ganger, og uten tvil grått over venninner som har stukket meg i ryggen laangt flere ganger.

Leandra – Jeg blir sykt giret når jeg finner ut at noen heter det samme som meg. Jeg har jo et ganske sjeldent navn så det har bare skjedd to ganger. Den ene var en servitør i Fifty Shades of Grey-boken, og den andre var i en Rihanna-sang jeg hørte hinn dagen! Fant ut senere at bestevennen til Rihanna heter Leandra. Det gjorde jo alt tusen ganger bedre.

Prinsessesyndrom – De første årene etter mamma og pappa fikk Aaron, slet jeg veldig med sjalusi. All oppmerksomheten gikk liksom fra meg til han da jeg var rundt 5 år. Jeg var jo vant til å være den søteste</3 Tok dette veldig tungt en del år, og slet faktisk med vinterdeprisjon om kveldene når jeg skulle legge meg, men så utviklet det seg i en veldig positiv retning og nå er Aaron favorittpersonen min noensinne og det er seriøst ingen i verden som kan få meg til å miste pusten av latter like mye som han. 

Jeg er ikke som du tror – Nesten hver gang jeg blir kjent med nye personer får jeg høre at jeg ikke var som de forventet i det hele tatt. Det er ganske morsomt. Mange antar at jeg er overlegen, dum, ivrig og/eller overfaldisk fordi de vet jeg har blogg, men etter et par samtaler har jeg fått høre at jeg var mye greiere, roligere, og smartere enn de trodde. Har hørt det av både voksne, jenter og gutter, nære venner og bekjente. Jeg syns i hvertfall det er utrolig hyggelig å bli kjent med folk som er mye kulere enn jeg hadde trodd, så syns det gjør meg veldig glad når folk får den positive opplevelsen med meg.

Dette var myyye tekst, hahah, gi en lyd om du leste alt, og/eller om du kjente deg igjen i noe! 

 

19 kommentarer
    1. Så gøy å lese!! Jeg visste ingenting av dette om deg fra før av.. Må bare si at du er helt nydelig, og ser smashing ut i den badedrakten <3 God søndag, vakre deg!

    2. Kan ikke du og Aaron lage en videoblogg sammen? Det hadde vært så utrolig morsomt!!

    3. Du er utrolig pen 🙂 Har du vurdert å stille opp på photoshoot? Det tror eg du kunne fått til veldig bra:) Sjekk ut @saxegaardphotography på insta! Bare et tips:) Sjukt dyktig norsk fotograf.

    4. Så koselig å bli bedre kjent med deg, nydelig bilder 🙂 (Har forresten ukens blogg konkurranse på min blogg nå, bli gjerne med)

    5. At noen får inntrykket av at du er dum og overfladisk pga bloggen, skjønner jeg meg ikke på… Inntrykket jeg har fått er at du er en overgjennomsnittlig intelligent jente som har mange fornuftige tanker. I tillegg virker det jo som om musikksmaken din er topp, og ikke minst filmene du liker. Hvordan noen kan se på deg som DUM forstår jeg rett og slett ikke. Hyggelig virker du og. Følte bare for å slenge den kommentaren så du ikke tror at alle får dette inntrykket i det hele tatt:)

    6. Jeg likte det siste punktet, fordi grunnen til at jeg leser bloggen din er fordi jeg alltid føler du har noe smart å komme med. Hver gang jeg leser bloggen din så får du meg til å tenke. Jeg føler du er en skikkelig interesang og smart person.

    7. Du virker som en kjempeskjønn og voksen jente!! Ikke så overfladisk og selvfokusert som noen andre bloggere 🙂

    8. Lurer på en ting.. For har merket gjennom bloggen din at du er en ganske intelligent person og at du har ett par “nerdete” interesser om jeg kan si det slik, haha. Så jeg lurer egentlig bare på hvorfor fysikk ikke er ett av dine programfag? Har fysikk selv og synes det er KJEMPE interessant og spennende, og vi lærer såå mye kult i det faget. Sånn med tanke på at du interesserer deg for f.eks. astronomi og har mye kunnskap om ulike vitenskapsmenn, synes jeg det er pussig og egentlig litt dumt at du går glipp av et så givende fag. Tror det faget kunne passet deg veldig bra.

    9. Eg er heilt lik deg når det gjeld veninner! Blitt backstabba såååå mange ganger fordi eg har stolt på feil folk… Elsk på bloggen din Leandra, den er berre heilt on point for augeblikket <3 klem

    10. Leser denne posten nå fordi jeg driver å tar igjen noen innlegg på bloglovin som jeg ikke har fått lese, og fy søren Leandra. Jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg har lest bloggen din nå, men en god stund er det hvertfall, og nå følte jeg det var på tide at jeg la igjen det jeg tror er min første kommentar. Må bare si at jeg digger deg så mye. Du virker så inderlig som en genuint god og snill person. Du er morsom, du er sykt vakker og du tar dødsfine bilder! Jeg elsker å lese innleggene dine om alt og ingenting (spesielt om trening og mat de elsker jeg<333) Men du virker så smart!!! Det er så innmari kult. Fast leser av bloggen kommer jeg hvertfall til å være til den dagen du slutter, så vet du det. Håper du har en kjempe fin sommerferie

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg