Sommeren er fin


Body fra SheIn her (sponset)
Bukse fra Stradivarius
Sko fra H&M

Hei, dere og tuusen takk for et forfriskende kommentarfelt på forrige innlegg. Elsker å lese kommentarene deres når dere blir engasjert, og kommer med gode innspill og poeng. Får alltid en skikkelig god følelse i meg etter jeg har skrevet sånne innlegg. Akkurat som om jeg har tømt ut alle tunge tanker, og sitter igjen med en gjeng kloke hoder som forstår og reflekterer i kommentarfeltet. Får meg til å lure på hvorfor jeg ikke skriver litt lengre, seriøse innlegg oftere. Er jo kanskje litt skummelt også da, med tanke på at jeg ikke er den eneste som kan bli bombastisk, frustrert og ha sterke meninger.

Uansett, tilbake til noe mer overfladisk. Antrekket over, hahah. Er et par dager siden. I dag er det nemlig regn, men det går fint for da slipper man dårlig samvittighet for å sitte inne. En ting dere kanskje ikke visste om meg er at jeg er veldig glad i COD, og da spesielt zombie mode på Black Ops. Så i dag kan jeg sitte inne og spille litt med brosjan og bestekompisen. Og i morgen er siiiste dag på skolen. To timer med kake og avslutning sier jeg ikke nei til, før jeg hoster en sommerferie-kick off med tapaskveld, drikke og masse gode veninner på lørdag. Åå sommeren er så fin. 

12 kommentarer
    1. Sommeren er fin, ja, og det er uten tvil du også! Liker innleggene der du drøfter viktige emner veldig godt, så fortsett gjerne med det.
      Ellers lurer jeg på om du kan skrive et innlegg om hvilke fag du hadde nå i 2. klasse og hva du synes om dem? Mener å huske at du hadde ett slikt innlegg om vg1-fagene i fjor, og at det var meget opplysende.. 🙂
      Uansett, ha en fin dag videre!

    2. Hei skjønne flinke Leandra! 🙂
      Du har en utrolig fin blogg, som vi alle ser ligger hardt abreid bak. Det er veldig kjekt å lese akkuratt din blogg, fordi du har så varierende innlegg. Det er alt i fra oppskrifter, til samfunssrelevante temaer, noe som er veldig positivt. Det er også veldig lett å se at du vikrelig bryg deg om det du skriver, at du engasjerer deg og virkelig bernner for det! 🙂
      Ellers så lurte jeg på om du kunne tenke deg å lage litt videoblogger til oss i sommer? Selvsagt bare om du selv vil det, og ikkeminst om du har tid til det! Viss du velge å lage videoblogger så vil jeg gjerne dele noen video tips med deg. Du kan for eksempel lage en video der du viser hvilken apper du har på mobilen, en video der du forteller ferieplanene dine, en spørsmålsrunde på video, små klipp fra sommeren din, eller en video som heter “En dag i mitt liv”. Det er en utrlog koselig og kjekk video å se, da vi får et bedre inntrykk av deg, og din hverdag, Det hadde hvertfall vært utrolig koselig å gølge deg for en dag! 🙂 🙂
      Ha en fortsat strålende dag, og LAG en fin sommer! <3

    3. Så godt å høre at du fikk positiv respons på forrige innlegg 🙂
      Artig at du gamer med broren og kompisen, hihi, pleide å game COD før selv 😀
      Antrekket ditt var bare helt nydelig! Du har sinnsykt fint hår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg