Spørsmål og svar #82

Hvor er den hvite top croppen fra, den på snapchat?
Den er fra Nelly.com men jeg kjøpte den i fjor så er usikker på om de fortsatt har den.

Hvordan er buksen i stoffet? Krøller den seg eller vier den seg ut?
Jeg syns buksen er veldig god i stoffet. Den har ikke krøllet seg eller viet seg ut, og jeg er så glad i den at jeg har lyst til å bare bestille en ekstra for når den andre er i vask eller om den blir ødelagt.

Hvilken størrelse har du i buksen? Sitter den trangt eller løst med tanke på at du er veldig tynn? Du er forresten veldig nydelig!
Har den i S, men kunne gjerne trengt den i XS for den er nemlig litt vid på meg i magen. Tusen takk for det, skjønne!

Hvilket kamera bruker du?
Bruker Canon EOS 600D og som oftest fotograferer jeg med 50mm 1.4 linsen, og av og til bruker jeg standardlinsen.

Hei! Lurte på hvor klærne på bildet ditt fra VSCO var fra? Er spesielt interessert i de svarte skoene med hælreim, de var fantastisk fine!
Heihei! Både kjolen og skoene er fra Junkyard. Link til kjolen finner dere her og skoene finner dere her.

Hvilke dokumentarer har du sett? Og hvilke anbefaler du?
Dokumentarer jeg kan se igjen og igjen er Zeigeist-dokumentarene av Peter Joseph. Han har Zeigeist the movie, Zeitgeist Addendum og Zeitgeist moving forward (alle er på netflix) Vanskelig å si hvilken jeg liker best. Jeg elsker første del av moving forward, hele Adendum er bra, og sosiologi-delen på moving forward er dødsinteressant. Men anbefaler alle sammen veldig sterkt! De representerer en helt ny måte å tenke på hvordan et samfunn burde være bygget opp, og jeg kan loove deg at du blir sur og frustrert på verden (spesielt USA) etter du har sett dem. Ellers syns jeg alle burde se Food Matters! Der lærer du sinnsykt mye nyttig. Og selvfølgelig Cowspiracy, som inneholder info alle burde vite om. Har du sett alle disse dokumentarene sitter du med så mye verdifull kunnskap at jeg vil gi deg en jævlig god klem.

Hvor mye betalte du for katten?
Balto kostet 8000kr men han var en bursdagspresang. 

Har noen spørsmål angående tatoveringen din på ribbebeinet? Gjorde det veeeldig vondt, og hvor lang tid tok det ca?
Ja, den syns jeg gjorde dritvondt, hahah. Kjennes ut som noen risser en glovarm kniv inn i ribbebeinet ditt. Det tok ca en halvime men det føltes faktisk som det tok max 15min av en eller annen grunn?

Er katten din hellig birma eller ragdoll?
Ragdoll.

Kan du ha spørsmålsrunde snart?
Ja, det begynner vel å bli en stund siden!

9 kommentarer
    1. Elsker personligheten din! Ihvertfall gjennom det inntrykket jeg har fått gjennom bloggen din 🙂 Hvilke fag har du valgt til neste år? Leste i et innlegg forleden at du gledet deg 🙂

    2. Anonym: Tusen takk! Så utrolig snilt sagt 🙂 Har valgt historie og filosofi 2, markedsføring 2 som privatist og medie og kommunikasjon men vurderer å bytte sistnevnte til sosialkunnskap.

    3. Hei! Du har så fine tatoveringer! Jeg lurer sånn på hvor du fant skrifttypene på tatoveringene dine?

    4. Hei!
      Du er virkelig fin, både på innsiden og utsiden. Jeg har fulgt med på bloggen din i en stund, og husker da du tok neseoperasjon. Dette er noe jeg har tenkt over veldig lenge og har lyst til selv, hvordan fikk du overtalt foreldrene dine til å ta dette? Håper virkelig du kan svare, ettersom dette er noe jeg tenker mye på

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg