Uken som gikk

Ukens tanke… Hvorfor skal folk være så jævlig fete? En kompis og jeg diskuterte dette hinn dagen; at folk plutselig skal bli så kul. I en alder av 18 liksom? Så skal man være litt klagete, sløv, høre på rap ogsånn. Helst ikke ha øyenkontakt. Det var fett å være kul i sånn 8-9 klasse liksom. Sånn broren min på 13 er mye kulere enn meg. Er jo sånn det skal være. Trodde det var nå vi hadde blitt så voksen og smart at vi innså at det faktisk lønner seg å liksom være et trivelig, omgjengelig menneske som bryr seg om andre og tenker litt på jobb og fremtiden innimellom.

Ukens flause… Jeg møtte en på byn som jeg visste jeg hadde møtt før, men jeg klarte ikke å plassere han før jeg plutselig: ÅJA OLIVER! Han bare nei Sebastian… Jeg bare åja :))) SEBASTIAN! Alltid like koselig når det skjer. Ellers har jeg prestert å søle øl på buksen til en og med et uhell tisse litt på skoene til en annen. Hater megselv<3

Ukens opptur… Definitvt bursdagen til Johanne og Madelen. Er så lenge siden jeg har drukket ordentlig nå, hadde helt glemt hvor gøy det var å bli full. Været var på topp, det var god mat, bare jenter og masse god musikk og dansing før turen gikk videre på byn hvor vi møtte masse kjentfolk. Det som nesten var en enda større opptur, var faktisk dagen etter da hele tre personer fortalte meg at jeg var god å danse??? Jeg ser ikke på meg selv som en person som er det, hahah men har alltid hatt sykt lyst. Thea og jeg skal visst ha hatt en god flyt i movesene våre. Og når jeg tenker på tilbake på det, I guess we did ;))
Processed with VSCO with f2 preset

Ukens nedtur… Haha, denne er ikke vanskelig. Dere vet jeg sa jeg var ferdig med matte for alltid? Nope. Viste seg at jeg vippet mellom to karakterer i matte, så jeg måtte ha en vippeprøve. Som var sånn fem ganger vanskeligere enn eksamen pluss at jeg hadde glemt kalkulator. Så den gikk ikke akkurat så bra.

Ukens sang… Thea viste meg Child’s Play av Drake i bursdagen, og må innrømme den har gått en del på repeat.

Ukens film… På fredag så jeg Prometheus med en kompis, og den overasket. Jeg sa jeg likte sci-fi, så da ble det den. Aldri hørt om Prometheus, men den var både spennende og sinnsykt ekkel. Og slutten var åpen, så en toer hadde vært drit kjekt.

Ukens mat… Tacosalat med linser! Jeg tar avokado, tacoskjell, mais, salsa, tomater, agurk, rømme, paprika, salat og varmer linser i litt tacokrydder før jeg blander alt sammen. Dødslett og evig digg. Og ikke minst veldig sunt når jeg tenker meg om.
Processed with VSCO with f2 preset

Ukens cravings… Jeg er på utkikk etter en hvit flare-bukse noe ala den i mitt forrige innlegg, bare i hvit så klart. Jeg vet de har en nydelig en på Mango som jeg har siklet etter en stund, men den koster 700kr og det syns jeg er liiiitt i overkant når jeg prøver å spare til en ferietur. Noen som vet om hvor de selger sånne?

Ukens person… Pappa om dagen altså… Dere skulle sett han. Han er den mest voksne, rolige mannemannen du finner, men etter Balto kom i hus høres han helt nyforelsket ut når han prater med katten. Tar han stadig i å kosesnakke med han, og det eeeer så tidig og skjønt. Også kan han prestere å stå å passe på Balto leeenge mens han får løpe rundt og snuse i bedet utenfor huset. Nydelig altså.

 

14 kommentarer
    1. har lest bloggen din en liten stund nå, og synes du virker som en vanvittig interessant person! og så pen! så deg på terminalen for et par dager siden, pingle som jeg er så turte jeg ikke gå bort for å si hei eller slå av en prat. hehe. uansett- stå på med bloggen din!

    2. Hvis du er medlem får du 30% ved kjøp av en vare og 40% ved kjøp av flere, tilbudet gjelder desverre bare til 8. (tror det er ut i morgen også), så da kan du få den buksen mye billigere

    3. Høres ut som en koselig uke! Kjenner meg godt igjen på flauelsen å møte folk på byen som jeg ikke husker navnet på, de blir alltid like fornærma haha!

    4. Hva het den svarte toppen du hadde til den svarte buksa? Må ha en slik
      Vet du om d går ån å kjøpe en slik i nettbutikken? Eller et sted de selger en lignende

    5. Prometheus er “starten” på alle alien-filmene, så hvis du vil se fortsettelsen så må du se de gamle filmene også

    6. Ja hva er det egentlig med generasjonen vår og denne gangster-kulturen som er blitt så trendy? Nå er det om å gjøre å være narkoman og aller helst mørk i huden. Altså.. Jeg tror kanskje dette blir noen merkelige voksne.

    7. Hvilken butikk kjøpte du den jumsuiten eller kjolen i brunt skinn som du la ut på mystorie? Den fra england
      Var drit fin

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg