Black summer


Topp Zara
Bukse Junkyard her
Sko Junkyard her

Klær fra Junkyard sponset

Image and video hosting by TinyPic

Gud jeg må skjerpe meg. Det nærmer seg er sommer og uten å tulle de fem siste plaggene jeg kjøpte er svarte… Det er sånn motsatt av det som er normalt og praktisk å gå med om sommeren… men damn så bra det ser ut da. Tror favorittfargene mine må være svart, så hvit. Tenker dette antrekke hadde sett enda bedre ut i hvitt når jeg tenker meg om? Menmen! I kveld skal jeg i en bursdag til to veninner som blir 18, og senere drar jeg på byn med noen veninner. Jeg vet det er masse kjentfolk som skal ut i fineværet, så tror det blir bra. Hvitvinen godgjør seg i kjøleskapet, og jeg må snart løpe å møte Veronica for å dra i bursdagen. Ha en super lørdagskveld, alle fine!

21 kommentarer

Siste innlegg