Glossybox juni

Sponset

Månedens Glossybox har ankommet og det føltes igjen som om jeg åpnet en liten bursdagpresang. Ikke bare er det gøy å hente noe i posten, men det blir jo ekstra spennende når man ikke vet hva man har i vente. Denne gangen ble det også en del nødvendigheter som jeg slipper å gå ut å bruke penger på. Blant annet sminkefjerner og løsvipper er ting jeg kjøper innimellom, og nå slipper. Også var det i tillegg noe nytt jeg aldri har prøvd før, som deowipes og SB12s munnskyllevann. Fargen på Deborah Lippman neglelakken var helt nydelig, og jeg gleder meg til å lese det lille utraget jeg fikk med av en thriller-bok som virker veldig spennende. Take a look:

Deborah Lipmann neglelakk
Eyelashes fra Glam
Garnier Cleansing Wipes
Deowipes fra Deodoc
SB12 munnskyllevann
Et utdrag fra Maestra, en thrillerbok
 

Et Glosseybox-abbonement kan dere finne ut mer om her!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg