Upostet antrekk

Hei, dere! Dagene går som vanlig til matematikkøving, noe som er litt trist ettersom været har blitt nyyyydelig i Bergen + at jeg suger. Gjør nå feil på alle oppgavene jeg øver på i hvertfall :))) I dag øvde Solfrid og jeg sammen, og i morgen og på torsdag skal være studiedager på skolen, så de skal jeg bruke effektivt. I tillegg må jeg vel kanskje begynne å lese gjennom boken. Guud så kjedelig med eksamensprat. Gleder meg uendelig til sommeren nå, for den er egentlig helt planlagt og det bliiir så kjekt. Åh, nå drømmer jeg meg vekk. Må tilbake til boken, men tenkte i hvertfall å dele med dere et upostet antrekk.


Holsteiner poncho fra Retro
Genser fra Shein her (sponset)
Bukse fra Shein her (sponset)
Veske fra Accessorize
Sko fra Mango

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg