Uken som har gått…

Jeg får såå dårlig samvittighet av å sitte å blogge når det er eksamensuke. Matteboken ligger ved siden av meg liksom, og jeg skal snaaart åpne den igjen. Tingen er bare at jeg får dårlig samvittghet når jeg ikke blogger også, så da får vi skvise det og inn i timeplanen. Det er starten på en ny uke, og jeg tenkte å oppsummere den forrige med “ukens…”

Ukens sang… You’re no one til’ someone lets you down av John Mayerpusen <3 Den er sykt fin og ikke minst relatable. For å bli litt dyp da, man forandrer jo seg gjerne i tankemåte osv etter første gang man blir såret eller får kjærlighetssorg, right? Er lenge siden for min del, men jeg merker likevel at det har formet meg til den jeg er i dag på en eller annen måte, og den sangen tar det opp så perfekt. Ellers har jeg eeelsket Vienna av Billy Joel, som jeg føler han synger direkte til meg og livssituasjonen min. De første setningene treffer meg så bra.

Ukens høydepunkt… 17. mai så klaaart! Frokost og byn med venner, og familie, hvitvin, fine klær og goood stemning.

Solfrid<3

Ukens nedtur… Skole. Jeg har matteeksamen også har jeg en spanskpresentasjon jeg har laget sinnsykt komplisert for meg selv fordi jeg vil ha god karakter, så jeg stresser veldig med dette, men det skal nok ordne seg. Er bare at når jeg først er ferdig med matten, må jeg både skrive og lære meg en spansk presentasjon om mørk materie og mørk energi, og i tillegg forberede meg på spørsmål som sikkert går noe i duren av forklar Einsteins relativitetsteori, på spansk. Jesus, hvorfor kunne jeg ikke bare skrive om en ferie.

Ukens cravings… Dere vet den reklamen om de amerkanske cookiesene som er myk inni? DEM. Har evig lyst å kjøpe den hver gang jeg ser den reklamen, og jeg skal smake dem snart.

Ukens tanke… Går det AN å bli så jævlig glad i en kattunge? Jeg visste jeg kom til å bli glad i Balto, men nå har jeg hatt han en uke og det gjør vondt i sjelen hvor nydelig og snill han er. Hjertet mitt smelter når han mjauer eller ser meg inn i øynene, og jeg vil bare skvise han med kjærlighet hele tiden <3 Herregud, han ligger og maler på magen min nå, og jeg klapper han ikke engang.

Ukens person... En venninne og jeg fant nylig ut at vi bor sånn 1min unna hverandre, og jeg har allerede begynt å bruke samme uttrykk og tonefall som henne. Dere vet når dere er skikkelig mye med en person og det skjer? Hahah. Hun verdens snilleste som får alle til å føle seg bra, og hun setter pris på en god samtale. I tillegg blir jeg overlesset med komplimenter, og spesielt de som går på personligheten går jo rett til hjertet og smelter det. Så ukens person blir Marthe <3

Ukens film… I går fikk jeg ENDELIG sett Django Unchained. Det er en skam at jeg ikke har sett den enda, ettersom jeg er tidenes største Quentin Tarantino fan og eeelsker filmene hans. Filmen var som forventet. 90% av karakterene døde og fantastisk manus. Også var jo kjæresten min Leonardo DiCaprio med, og da slår det sjeldent feil, vettu.

4 kommentarer
    1. Eg å hadde sykt Cravings på dessa cookiesane.. Kjøpte dem.. Og det viste seg at Det smakte safarikjeks dyppa i vann.. Altså ikke til å anbefale 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg