Smoothiebowl

Hei dere! I dag er jeg i full gang med eksamensforberedelser og sitter sutrer over matteboken. Måtte ha meg et liiite avbrekk og poste et innlegg til dere nå. Balto ligger som vanlig godt inntil meg og er perfekt. Snapchatten min har forvandlet seg til en tema-mystory hvor temaet rett og slett er katt. Tror jeg bare har postet videoer og bilder av han de siste dagene, og det er såå morsomt og se hvor mange screenshots folk tar, hahah. Blir så stolt jeg <3 (Leandra86)

Ellers har jeg for første gang prøvd å lage en smoothiebowl, ettersom det har vært så trendy i det siste. Og det forstår jeg godt. Sååå forfriskende med bare overdose frukt og bær. Min første smoothiebowl ble ganske enkel, og jeg bare brukte noe vi hadde liggende. Den besto av to appelsiner, en banan og en mango. Og som dere ser, hadde jeg på eple, jordbær, blåbær og banan. Virkelig en heerlig mix, som anbefales. Har dere prøvd smoothiebowl? Hva er isåfall favoritt-kombinasjonen deres?

13 kommentarer
    1. Hvilken matte har du? Og har du noen tips til å klare matteeksamen? Har min til fredag og sitter rimelig fint i det 🙁 haha

    2. Min favoritt kombinasjon må være smoothie med banan, frossen skogsbærblanding og soyamelk, toppet med shia-frø, og bær💕 åhhh det er bare ELSK😍😍😍

    3. Hvordan fikk du operere nesen din da du var 16/17? Er 17 og vil operere nesen!! :/

    4. Elsker smoothiebowl! Jeg liker å lage en smoothie med frosne bringebær, blåbær og jordbær, 2-3 bananer og tropisk juice. Bruker bare av litt juicen, så konsistensen blir litt tykkere enn vanlig smoothie. Heller det i en skål og topper med granola og bananbiter. Bruk en granola som ikke er søtet med honning, så har du en deilig vegansk frokost eller lunch. Noe av det beste jeg har smakt!😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg