Å våkne til dette ansiktet

I skrivende stund ligger jeg i sengen med en sovende kattunge på skulderen. De første dagene med pusen har virkelig gått over all forventing. Han oppfører seg som en liten hundevalp. Da jeg kom hjem fra skolen isted fulgte han etter meg over alt i huset mens jeg gjorde husarbeid og han stoppet ikke å mjaue før jeg tok han opp og koste litt. Da jeg endelig var ferdig å vaske huset, la jeg meg i sengen, og det tok ikke mer enn tre sekunder før han hoppet oppi etter meg. Jeg hadde ikke engang begynt å klappe han før mjauingen gikk over til maling.Tror nemlig ikke han koser seg mer enn når jeg ligger i sengen og bare duller med han. Hele natten ligger han ved siden av meg, med mindre pappa kommer hjem fra nattevakt. Da er det en liten tur bort for å hilse og leke med skolissen mens han prøver å ta av seg skoene. Og om morgenen igjen våkner jeg til myk pels inntil halsen.

Tror ikke jeg kunne spurt om herligere, finere og mer sosial kattunge. Jeg er så glad jeg valgte ragdoll, for personligheten er virkelig til å dø før. De er akkurat som små hunder. Derfor har jeg valgt å kalle han Balto! På turen hjem fra Lillehammer innså jeg at han lignet på en liten ulveunge, og jeg har aaalltid ønsket å ha et kjæledyr som heter Balto, ettersom det var favorittfilmen min da jeg var liten. Dere hadde utrolig mange gode navneforslag, og det er akkurat som dere kjenner meg? For jeg elsket dem! Men jeg tror jeg hadde angret om jeg ikke hadde kalt han Balto <3

15 kommentarer
    1. Balto var min favorittfilm også! Har derfor allerede bestemt meg for å ha en hund med det navnet når jeg flytter ut 🙂

    2. Ragdoller er så søte! Siden du er like glad i honning som meg så må du prøve å ta det i kaffen, prøvde det for første gang nå mmm. Varmt vann med bare honning er også godt, drikker det hver dag dag for tiden.

    3. Har noen spørsmål angående tatoveringen din på ribbebeinet, siden jeg vurderer å ta en selv der 🙂 Gjorde det veeeldig vondt, og hvor langt tid tok det ca,?

    4. Ragdollrasen har virkelig en helt fantastisk personlighet!! I det siste har jeg tenkt en del på det å velge et kjæledyr. Burde personligheten ha alt å si når det kommer til å velge et kjæledyr, eller burde utseende ha noe å si i og med at alle mennesker liker forskjellige typer raser? Samtidig så føler jeg at dersom alle hadde valgt den rasen de likte best, hadde de fleste valgt noenlunde de samme rasene siden de fleste mennesker har samme tanker om hva som er fint og mindre fint. Hadde blitt utrolig glad for å høre noe om dine tanker rundt dette 🙂 Digger bloggen din<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg