17.mai

Gratulerer med dagen! Nå ligger jeg i sengen hjemme med en malende kattunge inntil meg. Dere skal få se bilder og lese en liten oppdatering om babyen min snaaart, inkludert navnet! I dag tenkte jeg å dele litt bilder fra selveste Norges nasjonaldag! Jeg har ikke tatt så mange, men det har vært en veldig fin feiring selvom. Jeg og noen veninner spiste frokost sammen, og vi klarte faktisk ikke å gjøre det før rundt halv tolv. Sinnsykt elendig, hahah, men utrolig deilig å starte morgenen sent. Jeg spiste hos Victoria med Marte, Caroline og Solfrid. Etterpå dro vi inn til byn og vandret litt i gatene til vi satt oss ned på en restaurant og drakk litt vin. Etter der igjen møtte jeg familien og spiste middag med dem. Og nå er endelig finstasen av og jeg skal ta en rolig kveld med kattepusen og noen veninner her. Tenker det blir rømmegrøt og Paradise Hotel. Helt nydelig. Hvordan har deres feiring vært?

4 kommentarer
    1. For noen fine bilder, godt du hadde en fin dag:-) Jeg hadde en anderledes feiring i Sydney, men fin var den.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg