Jeg skal bli mamma! (Hjelp meg å finne navn)

I dag har jeg veldig spennende nyheter! Dette er news of the year for meg. I morgen(!!!!) drar jeg til Lillehammer for å hente en liten pusekatt jeg skal bli mamma til! Sorry hvis dere lot dere lure av overskriften <3<3<3 Men var jo nesten da! Skal hente en liten brun mitted ragdoll-gutt. Det var 18-årsgaven fra pappa, så jeg har visst om dette helt siden februar. Tenk at jeg har gått i tre måneder og gledet meg gaaal etter denne lille babyen og ikke sagt noe til dere, og nå skal jeg plutselig hente den.

Jeg tar flyet til Oslo, og toget til Lillehammer for å hente den hos oppretteren jeg har vært i kontakt med. Vi har allerede kjøpt inn både seng, do, korestativ, matskåler, leker, reiseveske og alt mulig. Så vi er super klar! Men, det er en ting som mangler! Jeg har ikke bestemt meg for navn enda. Så klart har jeg mange alternativer, men hvis dere har noen veldig fine navn på lur, så er jeg super takknemlig! Jeg vil ikke at den skal ha et typisk kattenavn som Pusur elns. Jeg har tenkt litt på Sokrates, Orion eller Galileo, og har hørt at katter reagerer på lyden “s”, så hadde kanskje vært greit å hatt det i navnet. Ellers er jeg veldig åpen for menneskenavn, mat, stjernebilder, navn på kjente eller historiske personer eller karakterer. Kjør på i kommentarfeltet! Er også takknemlig for tips/ting å huske på eller ta hensyn til når det gjelder rasekatter/innekatter.

Husk å følg meg på Snapchat, hvis dere vil se bilder og videoer av pusen i morgen! (Leandra86)

73 kommentarer

Siste innlegg