Nytt fra Frøya Cosmetics

/ Sponset

Hei, dere! For noen dager siden klikket jeg hjem disse to nødvendighetene fra BeautyHouse.no. Jeg har leenge ønsket meg et translucent powder til å pudre over foundationen. Jeg bestemte meg for å gi pudderet til Frøya Cosmetics en sjanse, og testet det ut for første gang i dag.

Jeg bruker jo Mac Pro Longwear Foundation som sitter ganske bra hele dagen alene, men jeg merket hvor effektivt dette pudderet var da jeg skulle gni fingrene over øyelokket, (sånn man gjør hvis man har oljete øyelokk) og der var huden silkemyk og tørr. Det reagerte jeg veldig på, og tenkte at det må da være det nye pudderet som holder alt så fint på plass. Etter skolen dro jeg på trening og svettet litt, og like etter en dusj og litt nytt pudder over sminken, var jeg på kjøreskolen og tok noen nye bilder med markedsføringssjefen og kjørelæreren min som kommer i et innlegg snart. Sminken satt som bare det, så det var virkelig herlig. Etter-skolen-sminke pleier å være helt krise, men ikke nå lenger visst! Så der ble jeg veldig positivt overrasket.

Ellers bestilte jeg også med meg hjem en lip brush fra samme merket. Har alltid ønsket meg en slik egentlig, og den funket også veldig bra til å påføre leppeprodukter med farge. Mye lettere å få jevnt på!

Pudder finner dere her og kosten her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg