Mer hår og mer sol

/ Sponset behandling

I går etter skolen dro jeg rett inn til byn, og nøt det fine været før jeg tok bybanen til Bjuti Hårstudio for en liten oppfriskning. Håret ble vasket, fønt også fikk jeg satt på en ekstra pakke med extensions. Så nå er håret så utrolig fyldig, dere! Fikk så mange fine komplimenter på skolen i dag <3 Tror det var akkuat det håret mitt trengte, for nå føler jeg meg virkelig som en engel. Bare se de vakre krøllene Stine ordnet på meg! Tror jeg har sagt det før, men jeg har aldri hatt en mer avslappet holdning til å dra til frisøren enn nå. Pleier alltid å være litt smånervøs for at jeg ikke skal like hva frisøren skal gjøre med håret mitt, men helt siden jeg begynte å fikse håret hos Stine på Bjuti, har jeg gledet meg til resultatet hver gang. Take a look.

Merket på håret er Hairtalk og dere kan lese innlegget jeg skrev om extensionsene her, om dere lurer på noe angående dem!

Når man har vært hos frisøren syns jeg alltid det er super kjipt å dra rett hjem. Da får jo ingen sett det nye håret! Så jeg tvang (neidajoda) Heidi, Victoria og Caroline til å komme og møte meg i byn. Vi kjøpe både slush og is og suppe og cookie og alt mulig, (alt vegansk på meg så klart) så satt tittet vi litt i butikker og fant en sykt koselig liten restaurant vi kunne sitte utenfor. Suppologen! Den mexikanske tacosuppen deres er helt vill. Må prøves.

I dag er det fullt kjør på meg. Har en haug med bloggarbeid og planlegging av reiser, rydding, skole osv osv.I tillegg er full i inspirasjon på bloggfronten så det er mye som skal gjøres. Ha en nydelig tirsdag, beauties!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg