Noe skikkelig digg?


Skjørt fra Shein her og skjorte fra Romwe her

God morgen! Hvor herlig er det ikke å våkne opp i dag, etter fri i går, også er det søren meg fredag og fri i dag også? Helgen har jo såvidt startet! I går klarte jeg på magisk vis, uten mobil, å ende opp hos Sunniva hvor vi ble en solid gjeng med jenter som så parsermonien på Paradise Hotel og siste episoden av Skam. Mer stereotype blir man faktisk ikke, men det var koselig!

I dag er jo egentlig “fridagen” min fra både trening og vegansk mat siden det er fredag. Og jeg har brukt de siste dagene på å bestemme meg for hvordan jeg skal utnytte den. Jeg må jo spise noe skikkelig digg? Men nå når jeg sitter her, craver jeg egentlig ikke noe som inneholder kjøtt- eller meieriprodukter lengre… Kunne fint klart meg uten i dag også forsåvidt. Men vi får se hva jeg ender opp med å spise! I går lagde jeg forresten en video med “what I eat in a day / vegan” som vil komme på youtubekanalen min snart forhåpentligvis. Abboner på kanalen min her, så kan du se når den er ute! See you later

12 kommentarer
    1. Fy som jeg ELSKER stilen din Leandra! Hver gang jeg ser bilder av deg på blogg/instagram/VSCO blir jeg så inspirert av klærne (og ikke minst kroppen din). Har lyst på ALT du bruker!
      Ønsker deg en god dag videre, og jeg gleder meg kjempe mye til ny video, digger at du har startet opp igjen med YouTube!

    2. Er kjørtet normalt i størrelsen? Og er det langt eller kort i forhold til om det er behagelig å sitte og bevege seg i det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg