Glossybox

Reklame

Åå, jeg elsker sånne ting som dette! Glossybox er en eske med skjønnhetsprodukter som havner i posten din èn gang i måneden. Jeg mottok min første boks for et par dager siden, og jeg var faktisk griseheldig med produktene. Jeg har hatt lyst på ny tannkost, maskara og vippetang leeenge, men det er så kjedelig å bruke penger på sånne ting syns jeg (pluss at jeg glemmer det hver gang jeg går ut døren) Så at alle de tre tingene havnet i denne månedens Glossybox var ikke å forakte må jeg si. Produktene er allerede tatt i flittig i bruk her hjemme. Det eneste jeg har igjen å prøve er shampoen! Alt det andre er testet, godkjent og er blitt en del av min daglige rutine. 

Hvis dere vil ha en mini-julaften èn gang i måneden, kan dere også abbonere på Glossybox. Dere kan bestille abbonementet på Glossybox.no! Er allerede spent på hva som ligger i den neste boksen, jeg.

7 kommentarer
    1. Hei Leandra! Har vert en fast leser av bloggen din i noen år, og må bare si at jeg digger den og deg. Jeg synest du er ett godt forbilde, fordi du viser forskjellige sider av deg selv på bloggen, og jeg bare elsker når du skriver litt ”deepere” innlegg, så håper virkelig du skriver flere! Haha, var en ganske random kommentar på akkurat dette innlegget, menmen…

    2. Har du noen linker til fine jumpsuits og andre sommerklær? Synest du har så mye fint, elsker å se på “inspobildene” dine! Du er flink, stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg