Mine favorittprodukter i april!

Blusen min er fra Shein her (sponset)

Heisann! Da tenkte jeg å begynne å ha månedens favoritter på video igjen! Over ser dere favorittene mine i april, pluss presidentrekken i USA fra andre verdenskrig for de spesielt interesserte, hahah. Håper dere liker videoen og finner noen produkter dere får lyst å prøve ut. Husk å abboner på kanalen min her for å se når jeg legger ut videoer på youtube 🙂

Ellers tusen takk for fine og positive kommentarer på forrige innlegg. Jeg skal prøve å få ut noen matplaner til dere!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg