Produktivitet, leaduvet


Bluse fra Shein her (sponset)

Jeg elsker følelsen av å være produktiv! Ikke at jeg har vært så veeldig produktiv men når man endelig gjør noe kjedelig man har planlagt å gjøre lenge, så får man en liten selvfølelse-boost etterpå. Jeg har endelig tatt bilde av en del klær som var altfor fine til å gi vekk til World Recycle Week, slik at jeg kan selge dem istede. Så nå har jeg laget meg snapsale, og selger masse fint der! Snapsale.com/Leavalencia hvis dere vil ta en titt!

Ellers i helgen har jeg vært aktiv, sunn (med unntak av en aldri så liten bytur i går) og jeg har sett en ny dokumentar. Food Matters, og den anbefaler jeg veeeldig sterkt til alle egentlig. Elsker sånne opplysende og informative dokumentarer med fakta man ikke lærer verken på skolen eller i media. Får aldri nok av dem, jeg. Finnes på Netflix! Og av andre gode nyheter så fant jeg igjen 1.4mm linsen min i dag! Så det er kanskje derfor jeg føler livet er ekstra på stell nå? Ble i hvertfall uendelig glad. Så nå blir det flere gode bilder på bloggen fremover, wiii

I kveld blir jeg sikkert sittende og chatte med en del kjøpere på Snapsale, også burde jeg ta meg en tur på Nr1Fitness etterhvert. Ønsker dere en suuuper søndag! Det er ikke så ille at det er mandag i morgen, for det er bare tre dager på skolen før det blir langhelg <33

7 kommentarer

Siste innlegg