Let’s talk about hair w/ Hairtalk!

/ Sponset behandling

Hei på dere, og god torsdagskveld! Fy som ukene flyr for tiden. Det må de bare gjøre forsåvidt. Er så klar for sommerferie etterhvert… Og spesielt etter i går! Da var jeg nemlig på Bjuti Hårstudio hos min faste og flinke frisør, Stine. Jeg gjorde noe veldig spennende jeg har ønsket å gjøre sååå lenge. Jeg fikk nemlig påsatt tape-extensions, så nå har jeg langt hår å vifte rundt med i vår og sommer. Utrooolig herlig og jeg trives masse med det allerede. Sykt hvor stor forskjell det gjør for utseende og selvfølelsen det gjør å være fornøyd med håret sitt!

Extensionene jeg fikk påsatt er fra Hairtalk, og her kommer litt info om dem for de som er interessert i å få langt, nydelig hår til sommeren!

For det første, tape extensionsene er en invistering for lang tid om du er flink å ta vare på dem! De kan nemlig teas av og festes på på nytt hos frisøren din, etter hvert som håret ditt vokser. Det er normalt å bytte etter 3-4 måneder. Festene er lette og små, og man kan både flette, ta opp i hestehale, dusje og alt mulig med dem. I tillegg former på en måte etter ditt eget hår slik at om du har litt fall, vil også de få det. Extensionene er sponset av Ruhs!


Need I say more?

Om du skal ha extensions, er det lurt å kjøpe meg seg en startpakke slik at du kan ta ordentlig vare på håret. Her er mine produkter som skal holde håret rent og pent:

Fra venstre til høyre: Rapair Creme som skal sitte i håret 15min etter shampoo som en kur. Shampoo som vasker håret som normalt. Conditioner som skal sprayes i tørt hår og beskytter det, holder det skinnende og ikke-statisk. Balsam som påføres i vått hår etter det er vasket, og eventuelt kuret. Detangler gjør det lett å børste håret under tørking. Haarspitzen Fluid fungerer som en olje som kan tas i håret etter styling, spesielt i tuppene. Den beskytter håret mot varme og andre stråler fra miljøet samtidig som den tilfører vitaminer.

Og til slutt børsten som jeg allerede er blitt veldig glad i! Såå komfortabelt å børste håret med den.

Jeg fikk dem som sagt påsatt på Bjuti Hårstudio i Bergen, rett ved bystasjonen. Dere finne mer info på facebooksiden deres her eller bestille time på 55 31 23 60. Anbefaler Stine på det varmeste uansett om du skal klippe, farge eller sette på extensions. Blir alltid like fornøyd, og det er så betryggende å vite når du drar til frisøren 🙂

Hva syns dere om det nye håret?

7 kommentarer

Siste innlegg