Min treningsplan


Top her og tights her (sponset)

Hei! Jeg ble plutselig i en jeg trenger-nytt-treningstøy-mood hinn dagen, og har vært på utkikk etter en crop top å trene i ganske lenge nå. Jeg fant endelig en perfekt på Junkyard, som for øvrig har sinnsykt mye fint treningstøy og sportye klær. Ikke minst syns jeg Puma har stepped up their game, for fyyy så mye fint treningstøy de hadde!

Ellers tenkte jeg å dele treningsplanen min med dere i dag. Den er ganske basic og ikke noe komplisert, men jeg trives veldig med den. Det hender innimellom at folk spør hvordan jeg trener osv. Og jeg har som utgangspunkt å trene alle dager utenom tirsdag og fredag. Og jeg gjør det så lett at jeg bare trener overkropp og bein/rumpe annenhver gang. Også switcher jeg det ut med å bli med på gruppetimer eller bare trene cardio innimellom. Dette er en relativt ny trenings-“plan” jeg bare har hatt i litt over en måned, men det har gått ganske bra så langt i hvertfall. Av og til er det selvsagt at noe kommer i veien for treningen, (som reising eller at jeg føler meg dårlig) og da får det bare gjøre det. Prioriterer egentlig å gjøre det jeg har mest lyst til til enhver tid to be honest. Livet er for kort til å stresse med å ha det på en annen måte enn det syns jeg. Men nå har det seg sånn at jeg er glad i å trene og som oftest vil prioritere det.

Jeg kan gå dypere inn på øvelser osv, hvis dere er interessert i det i fremtiden. For jeg har egentlig et fast program jeg følger, i hvertfall for overkropp. Men det trenger jeg apparater til da. Men skrik ut hvis dere vil se, så kanskje jeg får sneket med meg kamraet på fitness en dag det er lite folk der. 

 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg