No make up


Calvin Klein Jeans topp her og Nike tights her (sponset)

God morgen og god lørdag! I går på skolen innså jeg at jeg hadde null planer i helgen, og jeg tenkte det kom til å bli sykt deilig. Jeg endte opp med en liten spontantur på byn med noen kompiser i går. Jeg sminket meg bokstaveligtalt på fem minutter og løp ut. Bildene over er tatt litt tidligere samme dag, uten sminke. Deilig hva en liten brunfarge kan gjøre med selvfølelsen. Man føler seg sååå mye freshere, og nesten finere uten enn med sminke? Jeg kjenner jeg gleder meg til sommeren mer og mer, spesielt etter jeg fikk en liten forsmak på den i Spania. Jeg har hørt flere ganger at sommeren skal bli like varm og fin som sommeren 2014??? Husker dere det året eller? Tror seriøst vi hadde konstant sol fra mars til oktober. Aldri vært lykkeligere enn i den perioden, no kidding. Fint vær er så viktig, det gjør virkelig livsskvaliteten tusen hakk bedre. I hvertfall for meg! Så jeg ber til høyere makter om en lik vår og sommer som 2014. 

Det ser ganske lovende ut foreløpig da. Solen skinner i hvertfall i dag, og jeg er snaart på vei bort på Fitness for å gjennomføre en sesh med Birgitte, så får vi se hva resten av dagen bringer. Ha en super fin dag!

4 kommentarer
    1. Har skrevet det er par ganger men kan du ikke vær så snill prøve å blogge litt mer? Du kan komme så høyt på topplisten om du bare setter mer tid av til bloggen. Er så kjedelig å lese bloggen om det er 5 dager mellom hvert blogginnlegg. Har fulgt deg siden du startet, men jeg synes du var flinkere før… Kan du prøve å blogge mer?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg