Ikke gjør som meg x2

Jeg har oppnådd en god ting, og en dårlig ting denne spaniaturen:

– Først og fremst, jeg har lest en bok! Kan ikke huske sist jeg fullførte en hel bok nå. Jeg pleier å komme til side 50 og gi opp, så nå er jeg veldig fornøyd! Jeg leste “Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant.” Sjarmerende, intelligent og ikke minst lærerik bok som var utrolig morsom. Det finnes visst en film av den også, så den gleder jeg meg til å se senere i dag!

– Den andre tingen jeg har oppnådd er en fin lærepenge, men en dårlig opplevelse. Jeg har lært at å sovne i solen uten solkrem ikke er det lureste. Spesielt ikke når det er første dagen, og du må tilbringe de neste dagene med ansiktet i skyggen, med caps, med solfaktor 50….. Huff, så solbrent jeg ble i ansiktet. Blemmer, svie, glodvarm og hard hud som etterhvert delte seg opp og jeg kunne begynne å lirke av. Nå har jeg en helt ny (hvit) panne :)))  Jeg kunne faktisk ikke sole ansiktet igjen før siste dagen, og da med solfaktor 30! Ikke gjør som meg, dere… UV-stråling er ikke noe å kødde med.


Settet kan kjøpes her (sponset) Er helt forelsket og gleder meg maaasse til å bruke det i sommer! Jeg har det i str S.

I dag var første skoledag for meg etter ferien! Beklager at jeg ikke blogget så mye da jeg var i Spania, men dagene gikk for det meste i det samme. Stå opp, sole seg, lese/se film eller serie, spise, trene. Veldig avslappende og deilig å holde på sånn en uke, men jeg kjente at jeg hadde begynt å kjede meg om det hadde vart lenger. Det var en liten landsby og ikke så mye å finne på, men utrolig koselig og fint var det jo! Good to be back doe. For øyeblikket befinner jeg i det høyst savnede under spaniaoppholdet, sengen min <3 Og her tenker å jeg å tilbringe resten av dagen. Jeg må en liten tur i posten for å hente noe spennende greier, også må jeg øve til en historieprøve jeg skal ha i morgen, så er det jo faktisk helg igjen??? Digg. Vi preikes.

19 kommentarer

Siste innlegg