Solbrent første dagen </3

Heey! Da ligger jeg i sengen i leiligheten til mormor i Spania og er akkurat ferdig med gårsdagens episode av paradise, og mens jeg venter på at at dagens kommer ut, tenkte jeg å svippe innom bloggen en tur. I dag har vært første dagen i La Rábita, og den har vært helt nydelig den, bortsett i fra den mørkerøde gløden som steiker i ansiktet mitt for øyeblikket :))) Solkrem nei? Jeg er jo litt utenlandsk fra før, så det skal gå bra det. Heh, nei. Nå har jeg nettop smurt ansiktet inn i alovera, så krysser vi fingrene for at det hjelper. Ellers i dag har vi vært på marked, gått amok på et supermercado og Rebecca og jeg har løpt noen deilige bakkeintervaller. Mormor lagde en nyyydelig middag til oss, og nå ligger vi bare og slapper av. Er virkelig avslappende og herlig å være her. Været kunne ikke vært bedre og landsbyen er utrolig koselig!

Så det ikke fint ut?

6 kommentarer
    1. liker at du har skrevet et innlegg om hvor sykt overfladisk du synes SKAM er, men paradise hotel har du ingenting imot å se på? xD #dobbeltmoral

    2. Hvilke størrelse har du i bikini overdelen? Skal bestille og er usikker på hvordan de er i størrelsen:) Takk for svar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg