Ikke gjør som meg

Da er vi all ready to go! Flyet mitt letter 15.15, men jeg har allerede vært oppe siden kl. 7 pga jeg er verdens mest svimete person. Jeg må for andre gang fly med nødpass, i og med at jeg har prestert å kaste både det nødpasset jeg flydde med forrige gang, pluss det gamle passet mitt. Jeg tenkte jo at passene var utgått, og da var jo de søppel! Men de må tydeligvis taes med til politistasjonen og makuleres… (gøy å lære nye ord) Hvis ikke får man innskrenket passtid, og kanskje til og med passnekt! Så i morges var mamma med meg på politistasjonen og styrte med nytt pass til meg. Okei, so far takler jeg voksenlivet ganske greit? Men liiiitt småfeil er lov, HEH. Nå er i hvertfall nødpasset i vesken, og nytt pass er bestilt, så får vi se hvordan det går denne gangen.

Ikke gjør som meg, barn. Passet skal ikke kastet i bosset selvom det er utgått 🙂 See you in Spain! <3 xo

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg