Grey long coat

For en nydelig mandag, dere. Det ble faktisk litt vår-følelse i dag for første gang… Solen skinte og jeg kunne sminke meg i dagslys for første gang i år, når jeg begynner på skolen kl 8 . Det betyr at sommeren er på vei, og jeg har aldri gledet meg mer. Aldri gledet meg mer til ferie. Aldri gledet meg mer til helg… Hver uke liksom. Kontrasten i livsstilen min fra helg til hverdag er så stor at det nesten er komisk. Ukene er fylt med økonomistress, grønnsaker, trening og struktur. Når fredagen kommer derimot, glemmer jeg alt av struktur og healthy living. Det er så deilig. Så ja, gleder meg til helg, heh.

Dette antrekket er fra lørdag før bursdagen til pappa. Har fått ny grå kåpe som jeg elsker! Fikk en del komplimenter på den også faktisk. En ansatt på Mango sa at hun og kollegaene lurte på hvor den var kjøpt. Den er fra Shein! Det er skjorten også, som forsåvidt også er veldig fin. Tror ærlig talt jeg har brukt den tre ganger på en uke nå, hahah. Direktelink til plaggene under bildene 🙂


Kåpe fra Shein her
Bluse fra Shein her
Veske fra Tiger og Sweeden
Bukse fra Junkyard
Nike Roshe Run fra Nelly
Klokke fra Marc Jacobs

I morgen skal jeg gjøre noe veeldig spennede. I hvertfall for meg! Om dere vil få en liten sneakpeek før det kommer på bloggen, kan dere følge meg på snapchat! Leandra86 ;))) 

Nå skal Caroline og jeg lufte nabohunden før jeg stikker på trening ettersom jeg endelig begynner å bli frisk. Ha en nydelig ettermiddag!
 

14 kommentarer

Siste innlegg