Dukkeøyner på heltid

Dagen før bursdagen min var jeg innom min faste vippestylist, Maylinn og fikk påfyll til den store dagen. Har helt mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har vært hos henne nå, men det begynner å bli en del. Og det er det god grunn til! Jeg har gått til ganske mange vippestylister før men nå har jeg vært trofast ganske lenge. Hun gir meg alltid det jeg spør etter, og denne gangen ville jeg fortsette looken fra forrige gang med litt lange og dramatiske vipper.

Jeg har 3D-vipper i 14mm med D-curl 🙂

Maylinn får dere tak i på Facebook her!

// Sponset

15 kommentarer
    1. Kan du lage innlegg/video om hvordan du gjør brynene dine? De er sååååå fine!!

    2. De var jo ikke fine i det hele tatt… Ser ut som at det er for mye lim sånn at de klumper seg sammen og merkelig lengde på de i forhold til øyet ditt.

    3. Anonym: hvis du ikke har noe pent å si, kan du la være. Jeg synes det ble utrolig fint. Hvor mye koster det å sette på?

    4. Hei hei lurer på en ting og to om håre ditt 🙂 ok har du permanent rettet håret ditt? Og i så fall hvor har du gjort det? Eller retter du det selv, og da lurer jeg på hvordan du holder håret ditt så fint? 😮 jeg retter mitt alt for mye så kunne tenkt meg å visst vilke hår produkt du bruker 🙂

    5. Er det noen grunn til at det er så mye mellomrom mellom alle vippene? For jeg tok vipper på torsdag, dog ikke volumvipper, men mine ser ikke sånn ut 😮

    6. Liker bloggen din veldig godt og mener ikke dette på en vond måte mot deg, men det at du er17 år og har fast vippestylist, altså hva faen skjer med verden..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg